Klacht: Deurwaarder

op 20 mei 2010 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie

Omschrijving klacht

6 mei heb ik een brief ontvangen van Van Arkel deurwaarder. In de brief staat niet wie de opdrachtgever is om geld te innen bij mij.Heb hier de deurw. voor moeten bellen. Blijkt het om fact. te gaan van 2007 2008. Heb hier nooit een aanmaning of iets anders van u over gekregen. Gaat over telnr 0628753196 weet helemaal niet of ik dit nr ooit gehad heb. Heb jullie gebeld mw Arianne Spellekens ging het voor me uitzoeken zou 12 mei iets van haar horen. 17 mei gebeld mw zou zeker 19 mei mij bellen. HELAAS niet gebeurd maar wel die brief van de deurwaarder op mijn mat dat ik moet betalen, hoe nu verder? Heb nooit schulden zit hier erg mee. Graag zo spoedig mogelijk een antwoord hierop. Want mij werd vertelt dat jullie niet een bericht aan de deurw. sturen. Moest ik zelf maar oplossen. Maar ik wacht al bijna 3 weken op antwoord. Hoe kan ik het dan oplossen?

Gewenste oplossing

Graag zou ik willen zien dat de factuur vernietigd word. Zijn al meer dan 2 jaar oud. Mocht dit niet gaan(ga ik wel vanuit) dan had ik graag meer informatie. Wat ik al schreef heb zelf de deurwaarder moeten bellen wie mij een deurwaarder stuurde. Staat niet in de brief vermeld. Zelfs niet het 06 nr staat niet in de brief vermeld. Weet niet eens of dat wel mijn oud nr is. Maar op zijn minst verwacht ik dat ik word terug gebeld als dit is afgesproken en dat jullie de deurwaarder stop zetten. Jullie hebben het gemeld dus jullie zijn de enige die dat kunnen stop zetten. Hoop op een spoedig gunstig antwoord. H. Welters

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:51 geantwoord

Geachte mevrouw Welters,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Hetty