Klacht: deurscharnier van de diepfreezer

op 07 augustus 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klant 53344144 – Bestelling 536005037
In de “diepfreezer” is een deurscharnier gebroken en de “diepfreezer” blijft niet gesloten. Andere problemen, op2 kasten de “Champ” van de deuren kleven niet meer.
Na 2 mails naar Bruynzeel.be (gelezen maar zonder antwoord) lijkt dat klantenservice of dienst na verkoop bij jullie zijn.
Zou U zo rap mogelijk een afskaak willen maken om de reparatie te kunnen voorzien? Alvast bedankt. Mvg
Anne GALLOY
+32 475 80 68 53

Gewenste Oplossing:

Keuken werkruinte is wel plaisant

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruynzeel Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anne.galloy@skynet.be