Klacht: Deurbel werkte niet

op 18 oktober 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De deurbel die ik besteld had bij Groupdeal werkte niet.
Nu leek dit via klacht.nl opgelost, maar groupdeal heeft de deurbelkosten gecrediteerd, maar niet de terugzend kosten a 6.95€
Dit is vind ik niet netjes

Gewenste Oplossing:

Als ook de terugzendkosten worden gecrediteerd a 6,95€

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 19 oktober 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Raymonda,

Om uw de terugstorting, van de retourkosten in orde te maken hebben wij de volgende gegevens van u nodig: 

- BIC code (alleen voor Belgische klanten) 
- IBAN nummer 
- Voor- en achternaam 
- Het ordernummer (deze kunt u vinden op het factuur of op uw bankafschrift en begint met 2 letters gevolgd door 7 cijfers) 
- Een verzendbewijs van uw retourzending, waarop de kosten zichtbaar zijn 

Wij zien uw gegevens graag tegemoet, per email, om de terugbetaling zo spoedig mogelijk in orde te maken.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Corry Raymonda