Klacht: Na 4 maanden problemen nog niet opgelost

op 13 juli 2018 over Design by Montel in de categorie Meubelwinkels

In maart is er bij ons een te hogediepe elektrische relax fauteuil geleverd. Gelijktijdig is ook een handbediende fauteuil geleverd die wel voldoet. Er zit een hoogte verschil in van 4.5cm. al monteur op visite gehad, vele telefoontjes en mail verstuurd. Laatste contact op 26 juni . Meneer van Veen van Montel zou t op gaan lossen. Vandaag 13-7 nogmaals gebeld waar de oplossing blijft, maar in hun systeem stonden na 25-6 geen acties meer. We beginnen het nu echt beu te worden en willen een keer gebruik kunnen maken van onze fauteul. De service verlening van Montel is allerbellabbert. Ze moeten eens bij de firma Goossens gaan praten hoe zij met klanten omgaan. Die staan binnen no-time op de stoep en lossen de problemen direct op.

Zodra wij onze fauteul in de juiste maat, en kleur, met de juiste poot eronder ontvangen hebben binnen zeer korte tijd, want t geduld is nu echt op.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Design by Montel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Design by Montel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joskeven