Klacht: Derde display

op 12 september 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Eind januari 2017 een ebike bij fietsenwinkel.nl in Zwolle gekocht. Voor woon-werkverkeer. Dus onontbeerlijk.
Van het merk: Brinckers Bretagne M8 Lage instap
– [ ] De accu die er werd bijgeleverd was niet de standaard accu. Onze voorkeur ging uit naar een accu met meer vermogen. (Type 500 170 km)Tegen meerprijs hebben wij die afgenomen. Men verzekerde ons dat er met deze accu zeker 150 km kon worden gereden. De fiets had 2 jaar garantie. Van mei tm augustus 3017 geen gebruik gemaakt van de fiets. (Opname ziekenhuis en gips) In oktober 2017 werkte de display niet meer. (Vocht in de display en onleesbaar) Plaatselijke fietsenwinkel heeft in opdracht van fietsenwinkel.nl een nieuwe display bevestigd.Vervolgens heb ik de km stand bijgehouden. De door fietsenwinkel.nl beloofde kilometers werden bij lange na niet gehaald. Naarl de plaatselijke fietsenwinkel gegaan. Accu laten meten. Er zat genoeg energie in. Vanaf februari bij fietsenwinkel.nl aangegeven dat de accu niet de beloofde kilometers behaalde. Fiets zou worden opgehaald door fietsenwinkel.nl. En er zou een leenfiets ervoor in de plaats komen. Deze was niet meegenomen. Vervoerder ging zonder fiets weer retour. Vervolgens weer een afspraak gemaakt en thuisgebleven. Tussentijds wederom fietsenwinkel.nl gebeld. Aangegeven dat het een damesfiets moest zijn. Een week later kwam men weer om de fiets op te halen. En men had een fiets meegenomen! Jawel … een HERENFIETS! De vervoerder kon weer retour zonder de Brincker fiets! Uiteindelijk nog een week later werd de fiets opgehaald en een vervangende fiets geleverd door fietsenwinkel.nl. De fiets is twee weken bij de service monteur gebleven. Waar men constateerde dat er genoeg energie in de accu zat. De fiets is weer afgeleverd bij mij. Daarna trapte hij door. Het commentaar van fietsenwinkel.nl was: Dat kon gebeuren tijdens het vervoeren van de fiets. En nu?(Woensdag 12 sept. 2018) De fiets staat bij de fietsenmaker. Want de nieuwe display gaf nu niets meer aan. En dat niet alleen. Ik kreeg mijn fiets niet meer in de versnelling….Fietsenwinkel.nl zou een nieuwe display leveren. Een betere dan de 2 voorgangers. Vrijdag fietsenwinkel.nl gebeld. Men kon geen fiets leveren, dus zelf maar initiatief getoond om een fiets te lenen bij de plaatselijke fietsenmaker.Gisteren was de display nog niet geleverd. In antwoord op mijn zoveelste telefoontje gaf men aan dat het met speciaal vervoer geleverd moest worden. U begrijpt vast wel, dat het vertrouwen in fietsenwinkel.nl op dit moment 0 is. Ik krijg de indruk dat men net zo lang wacht totdat de garantietermijn is verstreken. Commentaar van een medewerkster: “Wanneer het 3 keer hetzelfde onderdeel betreft wordt het een ander verhaal.” De service van fietsenwinkel.nl is ver te zoeken. Er is van onze kant zeer veel energie in gestoken. Vele telefoontjes gepleegd. Diverse keren thuis gebleven. Ik ben dan ook zeer benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring bij fietsenwinkel.nl!

Geld terug van fietsenwinkel.nl En de vrijheid om elders een fiets te kopen. Ondeugdelijk product geleverd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 14 september 2018 om 21:28 geantwoord