Klacht: Derde apparaat van Nespresso defect binnen een half jaar na aankoop

ag1325 op 15 oktober 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Na het eerste Nespresso apparaat (expertmilk) in 2019 te hebben aangeschaft was deze binnen de garantie termijn defect. Dit apparaat is tijdens de verzending voor reparatie kwijt geraakt en door bol.com vergoed. Zelf bij BCC (via bol.com) een nieuwe aangeschaft. Het nieuwe apparaat ging wederom stuk na het vier maanden gebruikt te hebben. Omdat deze bij BCC gekocht is hebben zij deze in de fysieke winkel van BCC omgeruild voor een nieuwe (derde) apparaat. Het derde apparaat is nu ook defect en wordt door Nespresso opgehaald (leen apparaat kan alleen tegen betaling) dus voor de zoveelste keer in een periode van thuiswerken kan je het zonder koffieapparaat doen. Ik ben het vertrouwenin dit type apparaat kwijt en vind dat ik kan aannemen dat als een apparaat binnen zo’n korte tijd defect is dat er vanaf de fabriek al iets mis is geweest en ik deze graag vervangen zie voor een ander type apparaat.

Ik wil graag het koffie apparaat vervangen hebben door een ander minder luxe type welke niet volledig automatisch werkt. Het vertrouwen in dit type apparaat ben ik kwijt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ag1325