Klacht: Derby tickets AC Milan vs Inter Milan

op 29 november 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Samen met 2 vrienden van mij, ben ik in het weekend van 19 en 20 november naar Milaan gegaan voor de voetbalwedstrijd AC Milan tegen Inter Milan. Nu hebben wij enkele maanden geleden 3 fantastische plaatsen geboekt via Viagogo voor de prijs van 245 euro(voor 3 tickets). Dit waren tickets voor in het AC Milan vak op de tribune Section Anello Blu op de 2e ring(expres deze kaartjes, omdat wij dan goed zicht hadden op het veld). Het overdragen van onze tickets was ten eerste al een drama, uiteindelijk de dag voor de wedstrijd zijn de tickets geleverd bij het hotel. Eenmaal aangekomen bij het stadion, bleek dat wij kaartjes hadden voor een hele andere tribune, genaamd de Terzo Anello Verde. Dit ook nog eens op de 3e ring. Eenmaal op onze plaatsen, hadden wij totaal geen zicht op het veld. Wij zaten eerste rij helemaal vooraan, wij moesten de gehele 90 minuten bukkend de wedstrijd kijken, omdat er een reling voor ons gezichtsveld stond. Een ander probleem waren de wanden van glas die ook precies in ons gezichtsveld stond(zie meegestuurde foto) . De ticketprijzen waar wij via Viagogo neergezet zijn, zijn 30 euro per stuk(90 euro voor 3 tickets). Ik heb contact proberen te zoeken met Viagogo, echter krijg ik geen gehoor.

Ik ben tevreden als Viagogo met een passende compensatie komt. Ten eerste was de service drama, echter valt dit in het niet bij de plaatsen die wij hadden tijdens de wedstrijd. Ik hoop dat wij het verschil per betaalde ticket terug krijgen. Dus bijna 50/60 euro per ticket.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RonvandenBoogaard