Klacht: deposit paysafeticket € 25,00

op 16 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 12.08.2017 ca. 20.30 uur een paysafeticket gebruikt voor een deposit aan HELLO Casino. Ik heb de paysafeticket gecheckt en het is geincasseerd door Ayden/Hello Casino. Het bedrag is niet op mijn account gekomen en Hello Casino claimt dat er geen transactie is geweest op genoemde datum. Ik heb de paysafeticket als bewijs toegestuurd. Echter zij zijn niet voornemens om uberhaupt maar enigszins mee te werken aan een oplossing.

Ik wil mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:03 geantwoord

Hallo Ingrid,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wij hebben deze betaling getraceerd en mailen de PSP referentie en ordernummer naar u toe waarmee HELLo Casino deze betaling kan terugvinden.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com