Klacht: deposit paysafeticket € 25,00

op 16 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 12.08.2017 ca. 20.30 uur een paysafeticket gebruikt voor een deposit aan HELLO Casino. Ik heb de paysafeticket gecheckt en het is geincasseerd door Ayden/Hello Casino. Het bedrag is niet op mijn account gekomen en Hello Casino claimt dat er geen transactie is geweest op genoemde datum. Ik heb de paysafeticket als bewijs toegestuurd. Echter zij zijn niet voornemens om uberhaupt maar enigszins mee te werken aan een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Ingrid,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wij hebben deze betaling getraceerd en mailen de PSP referentie en ordernummer naar u toe waarmee HELLo Casino deze betaling kan terugvinden.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Rouwet