Klacht: Opgezwollen accu Tablet Denver TAQ 10153

Debie321 op 14 juli 2018 over Denver Electronics in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd op zondag 17 juni in de ochtend wakker en zag dat mijn accu van de Denver was opgezwollen en mijn achterklep eraf had geduwd.

Hierop contact gehad met Denver Electronics, omdat ik bang was dat het zou ontploffen.

Ik kreeg als reactie dat mijn tablet opgestuurd moest worden en ik hem binnen 10 dagen gerepareerd retour zou krijgen.

Op maandag 18 juni mijn tablet opgestuurd naar Denver Electronics.

Paar dagen later krijg ik een goedkoop Denver kindertablet opgestuurd, zonder HDMI, zonder BLUETOOTH, zonder GPS, minder opslagruimte, minder werkgeheugen, zonder dubbele camera. Deze opties zaten wel op mijn eigen tablet

Er is door Denver besloten om mijn tablet te vervangen door een goedkope slechtwerkende kindertablet.

DIT IS NIET AFGESPROKEN!!! DAARNAAST ZIT MIJN TABLET VOL MET MIJN PERSOONLIJKE DOCUMENTEN EN VAN MIJN WERK. HET IS NOG STEEDS MIJN TABLET.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn eigendom, tablet Denver TAQ 10153 terug die vol zit met mijn persoonlijke documenten en van mijn werk.

Ook wil ik mijn verzendkosten terug die ik heb betaald door mijn tablet naar u te sturen.

Afspraak was dat mijn tablet binnen 10 dagen gerepareerd zou worden en geretourneerd zou worden.

U kunt uw kindertablet die u als vervanging heeft verstuurd zonder overleg met mij, ophalen.

Het is uw schuld dat u zulke slechte tablets fabriceert, waarvan de accu op ontploffen staat. En dan is het vreemd dat de klant voor alle kosten opdraait.

Graag zsm mijn tablet retour sturen, met mijn persoonlijke documenten inclusief de verzendkosten die ik heb gemaakt.

We zitten ruim 30 dagen verder en heb mijn tablet nog niet ontvangen!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door