Klacht: Denver tablet TAQ-10253 kan niet meer gestart worden.

Buckentaika op 25 juni 2024 over Denver Electronics in de categorie Electronica Merken

Tablet is nog geen jaar oud, is slechts incidenteel gebruikt, wordt altijd keurig opgeborgen in een beschermende hoes/tas en heeft de huiskamer nooit verlaten.
Tablet uit zijn hoes genomen, gecontroleerd op batterij (nog 8 %) en aan de lader gelegd.
Na pakweg anderhalf uur gekeken hoever het ding al vol was, maar bij een druk op de aan/uit knop geen beeld.
Sindsdien geen spoor van leven meer in het apparaat. Ik baal nu verschrikkelijk.
De Denver was alleen aangeschaft om wat gegevens op te bewaren en omdat er niet meer van gevraagd zou worden is indertijd de goedkoopste tablet gekocht. Grote vergissing en ik wil m’n geld terug!
Flip Bosscher

Het liefst een advies waarmee ik het ding weer werkend krijg en anders € 95,.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Denver Electronics
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Denver Electronics

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Denver Electronics nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Buckentaika

2 weken geleden - De tablet van Denver was voor krap 95 euro spotgoedkoop en dus accepteerde ik dat het apparaat gruwelijk traag was. Niet acceptabel is dat het ding binnen een jaar compleet dood is. Hij deed van het ene op het andere moment niets meer. Zart scherm en geenleven meer in te krijgen. Waardeloos dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Buckentaika