Klacht: verkoop van producten die niet bestaan!!!!!!

op 19 juli 2019 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een XPS 15 besteld om 17.7 2019 heb er 3.500 EUR voor betaald in totaal want ik heb nog een extratje aangeschaft.

Nu kom ik er achter doordat ik een mail heb gekregen 2 dagen erna dat het product niet leverbaar is. Maar niet voor op dit moment het is helemaal niet leverbaar niet eens uit CHINA.

MET ANDERE WOORDEN HET PRODUCT BESTAAT NIET ZELFS NIET IN CHINA WAAR HET GEMAAKT WORDT, WANT ZE HEBBEN NIET ALLE COMPONENTEN!!!!!!!!

Ze verkopen en bieden producten op hun website waar mensen voor moeten sparen of gewoon grof geld voor moeten betalen.

Dan Krijg je een mail met de vermelding dat het binnen 28 dagen geregeld moet worden.

28 dagen ik moet meteen betalen en zij mogen er 28 dagen over doen om mijn geld terug te storten.

1ste keer dat ik bel met de klanten service. wordt er gezegd dat ik pech heb en dat ze niks voor mij kunnen beteken.

2de keer bel ik en vraag ik of ik een supervisor kan bellen. nee kan mag niet wat ze ook zeiden.

3de keer hebben ze geen zin meer in mij als klant en belsuiten ze mij te blokken zodat ik niet meer kan bellen en hangen ze op

Niet eens sorry zeggen op wat er is gebeurd ik voel gewoon gedupeerd en belazerd.

laten wij niet over het feit hebben dat je niet eens met een vloeiend Nederlands persoon aan de telefoon krijgt maar een half Nederlands sprekend persoon

Dan Wordt er mij verteld dat zij laat zijn met het updaten van hun website.

Wij hebben het hier over Dell niet over een MKB bedrijf.

Hun website moet juist het meest up to date zijn van alle websites en ze hebben bewust de update niet gedaan.

mijn geld is weg ik heb een laptop gekocht die niet bestaat en ik moet 28 dagen wachten.

Nooit NOOOOIIIIIITTTT meer iets betsellen via DELL.

Ik ben tevreden als mijn geld en transactie terug gevorderd worden naar mij niet binnen 28 dagen maar binnen 3-5 dagen.

en dat iemand met mij spreekt van de management of klantenservice voor een compensatie want ik 3.5k uit gegeven en ze zeggen gewoon dat ik pech heb.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Igor Mihailovic