Mijn Klacht:
8 weken geleden heb ik een desktop besteld bij alienware ( Dell ). na de bestelling was ik nieuwsgierige wanner mijn bestelling binnen zou komen. helaas kom ik er achter dat het zijpaneel niet transparant was ( tijdens de bestelling was op de foto wel een transparante paneel, en hierdoor ben ik op het verkeerde been gezet ) met meerdere keer contact te hebben gehad met de klanten servers was mijn vertelt als je bestelling binnen gekomen is kan je contact opnemen met de klanten servers om het probleem op te lossen. helaas is dit niet het geval. allen als ik de volle prijst betaal van het paneel of moest het systeem weer opsturen wat naar mijn idee erg onlogisch is waar veel meer kosten aan verbonden is en ook een totaal andere verhaal dat mijn was vertel. het enige wat ik wil is het ruilen van het zijpaneel en wil best de kosten betalen als je een nieuwe systeem aanschaf wat een meerprijs heeft van 40 euro i.p.v. 100 euro. ben altijd weg vaan alieware maar dit is wel de laste keer dat ik een alieware aanschaf en zeker met de huidige klanten servers. erg jammer dat zo mooi product zo afgehandeld wordt naar de klant.
Gewenste Oplossing:
het enige wat ik wil isd het ruilen van het zijpaneel en wil best de kosten betalen als je een neiuwe systeem aanschaf wat een meerprijs heeft van 40 euro en niet 100 euro
