Mijn Klacht:
Mijn ervaring met Dell is uitermate slecht.
As bedrijf wil je graag een bepaald proces volgen. Contact opgenomen met Dell via de chat. Er werd geadviseerd om bestellingen via e-mail naar een bepaalde verkoper van Dell te sturen, dan werd er een offerte verstuurd naar onze inkoop afdeling welke goedgekeurd kon worden.
Zo gezegd zo gedaan, de bewuste verkoper reageert echter zeer slecht. Na diverse pogingen en een 2-tal weken later komt uiteindelijk de offerte binnen. De PC wordt weer een week later geleverd. Er gaat allemaal veel tijd overheen.
Voor een nieuwe bestelling wederom de verkoper een e-mailbericht gestuurd, geen reactie. Een week later maar weer contact opgenomen met de verkoopafdeling via de chat. Een andere verkoper adviseerde ook naar hem het bericht te sturen. Zo gezegd zo gedaan, eindelijk een reactie maar pas een aantal dagen later de offerte. 22 Mei is de bestelling gedaan ik wacht nog steeds op mijn spullen.
Een laatste poging gedaan, rechtstreeks iets besteld wat op voorraad was incl tekst Voor 16:30u besteld, de volgende werkdag binnen. Levertijd in de portal een week. Er klopt dus helemaal niets van.
Bel je met Dell naar het enig beschikbare nummer en voer je je bestelnummer in dat wordt er door het script aangegeven dat de verwachte leverdatum 30 mei is. Ja, dat staat ook op de website maar is in het verleden, lekker handig. De verbinding wordt nu verbroken, lekker klantvriendelijk. Je krijgt op geen enkele manier iemand te spreken.
Voor mij geen Dell meer, er is gewoon niet mee te werken.
Gewenste Oplossing:
Geen, ik bestel niets meer bij Dell. Alternatieven genoeg.
