Klacht: Meerdere crashes en schade bij reparatie laptop

Larsvp op 28 januari 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht is ook schriftelijk verstuurd aan Dell

September 2016 heb ik ten behoeve van mijn studie bij u een Inspiron 7000 serie laptop aangeschaft. Al na twee maanden crasht de machine, en valt niet meer te gebruiken. Na meerdere malen geruime tijd telefonische kontakt te hebben met Dell Support, en meerdere pogingen om in samenwerking met hen de laptop weer gebruiksklaar te krijgen is de laptop aangeboden ter reparatie. De laptop is gerepareerd onder garantie, maar het gevolg voor mij is dat ik een hoop tijd kwijt ben, de wachttijd en het support-kontakt mij op telefoonkosten komen te staan, en ik gedurende een periode van twee weken geen gebruik kan maken van de laptop.
Halverwege januari 2017 treedt helaas vermoedelijk hetzelfde euvel weer op: crash, geen mogelijkheid de laptop weer normaal op te starten, langdurig kontakt met support, aanbieden ter reparatie, en inmiddels de laptop al weer geruime tijd niet kunnen gebruiken. Tot overmaat van ramp krijg ik gisteren de melding dat de laptop tijdens transport beschadigd is geraakt. Ik heb de laptop onbeschadigd en conform de instructie aangeboden aan UPS. Navraag bij hen leert dat zij geen registratie hebben van beschadiging tijdens transport. Meerdere dagen na verzending aan Dell meldt zij dat (vreemd genoeg!) het scherm van de laptop beschadigd is, wat volgens uw medewerker mij op een schadepost van EUR 370,– komt te staan omdat de laptop niet goed verpakt zou zijn. De laptop is echter verstuurd in dezelfde doos waarin deze de vorige keer retour is gestuurd. Er kan daarnaast echter geen enkele garantie gegeven worden dat het oorspronkelijke probleem van de laptop nu wel definitief verholpen wordt.

U begrijpt dat ik uitermate teleurgesteld ben dat deze voor mij prijzige laptop binnen nog geen vier maanden het tot twee keer toe begeeft. Door de hele gang van zaken dreigt mijn studie vertraging op te lopen, en zie ik niet in waarom, en laat staan hoe, ik de niet door mij toegebrachte schade aan de laptop moet betalen. Ik kan alleen maar concluderen dat ik geen enkel vertrouwen meer heb in zowel de laptop als Dell, en wil u daarom vriendelijk doch dringend verzoeken de laptop terug te nemen en mij financieel schadeloos te stellen.

Gewenste Oplossing:

Terugname laptop en retournering aankoopbedrag (plm EUR 1200)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door