Klacht: 15 maanden 9 reparaties en nu helemaal geen werkende PC

alicebezemer op 22 januari 2012 over Dell in de categorie Electronica - Computers

27-10-2011 een dell inspiron one 2205 touch aangeschaft. Deze is inmiddels 9 maal gerepareerd, nieuw moederbord, nieuw scherm, nieuwe adapter, nieuw geheugen, nieuwe fan, nieuwe heatsink, nieuwe sata bekabeling, nieuw lcd scherm, nieuw videokaart and heb een windows 7 moeten bestellen by dell om de computer verschillende keren te herinstalleren omdat dell dit verplichte. Ik ben steeds vriendelijk gebleven, heb steeds de pc weer opgestuurd, en de PC steeds een stukje slechter werkend terug gekregen. Laatste reparatie was heatsink en fan. krijg de PC 2 weken geleden retour, sluit de externe soundsystem aan en deze werkt NIET. PC zelf heeft wel geluid, drivers geherinstalleerd, weer met dell gesproken aan de telefoon, erg triest als je inmiddels alle namen van de medewerkers kent omdat je ze allemaal meerdere malen aan lijn hebt gehad. uiteindelijk word 2 weken geleden besloten om dan toch nog maar een keer een monteur te sturen voor het plaatsen van alweer een nieuw moederbord. Dit is maandag 16 januari 2012 gebeurd. Monteur plaatst moederbord. Start PC of ennnn niks! PC piept niet, start niet op, alleen de fan gaat werken en thats it! Nu heb ik in al die tijd dat ik deze PC hen all een kleine 5 maanden zonder deze PC moeten doen! Erg vervelend maar ik ben steeds vriendelijk gebleven. De monteur heeft zelf contact opgenomen met dell en door gegeven dat deze PC niet meer te redden valt, en dat dit na 9 reparaties ook helemaal geen zin meer heeft! En nu zit ik dus zonder PC…Ik moet 2 weken wachten tot er contact met me opgenomen word? En dan is het nog niet eens zeker of ik een nieuwe PC ervoor in de plaats krijg! Ik moet maar afwachten! Ik kan intussen NIETS want ik heb geen PC! Ik ben het zat! Ik wil actie!

Ik wil dat er snelheid gezet word achter deze zaak! Ik heb maanden lang geduld getoond, ben steeds vriendelijk en begrijpend gebleven...mijn geduld is OP..

Ik wens een nieuwe PC te ontvangen met wederom een garantie periode erop (C&R) Het zou inderdaad erg leuk zijn als iemand eens zijn verontschuldiging zou aanbieden voor dit!
een vergoeding zou leuk zijn maar betwijfel dat dat erin zit ook al heb ik goed geld voor het systeem betaald! Bosje bloemen? wellicht een ideetje voor dell ?

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dell in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Dell

12 jaren geleden - Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken. Uw systeem wordt zo spoedig mogelijk omgeruild.

Dell

Heeft op 26 januari 2012 om 15:13 geantwoord

Systeem wordt omgeruild.

Bericht van Dell

12 jaren geleden - Onze Technische Support afdeling gaat z.s.m. contact met u opnemen voor meer informatie.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dell beoordeeld.

alicebezemer

Heeft op 01 februari 2012 om 17:15 geantwoord

Ben erg blij met deze informatie...rest alleen de vraag wanneer dit grote omruilfeest gaat plaatsvinden? Dell neemt namelijk nogal de tijd...en ik zit dus nog steeds zonder Computer. 1 Februari 2012 word de doos geleverd om het oude systeem in te doen en deze via afspraak weer op te laten halen door de DPD...Echter geen woord gehoord van Dell over de levering van het nieuwe systeem? Wellicht kunt u info verschaffen.

Aanvulling 1 Februari 2012:
Tech Support heeft inderdaad contact opgenomen! Om te vertellen dat kapotte PC niet opgehaald word aangezien er iets in het systeem was blijven hangen van DELL? Nu komen ze dus pas 15 februari 2012. En zit ik dus NOG STEEDS zonder computer! Ik heb uiteindelijk na 15 maanden niet boos tw zijn geworden vandaag mijn boosheid de vrije hand gegeven en ben behoorlijk tekeer gegaan tegen de Tech Support medewerker. Mijn excuses hiervoor….het lost niets op. Echter het probleem is nog niet opgelost…DELL vertelde mij dat ik binnen 1 a 2 dagen een voorstel per email kan verwachten voor een andere PC, gelijkwaardig of beter werd me verteld…zal ik eerlijk zijn? Ik hou mijn adem niet in! Want DELL heeft me behoorlijk telleurgesteld over de laatste paar maanden! Dit heeft me WEER een vrije dag gekost! Ik ben niet tevreden…los dit nou toch eens op! Zo ga je niet om met je klanten DELL!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Tech Support heeft inderdaad contact opgenomen! Om te vertellen dat kapotte PC niet opgehaald word aangezien er iets in het systeem was blijven hangen van DELL? Nu komen ze dus pas 15 februari 2012. En zit ik dus NOG STEEDS zonder computer! Ik heb uiteindelijk na 15 maanden niet boos tw zijn geworden vandaag mijn boosheid de vrije hand gegeven en ben behoorlijk tekeer gegaan tegen de Tech Support medewerker. Mijn excuses hiervoor....het lost niets op. Echter het probleem is nog niet opgelost...DELL vertelde mij dat ik binnen 1 a 2 dagen een voorstel per email kan verwachten voor een andere PC, gelijkwaardig of beter werd me verteld...zal ik eerlijk zijn? Ik hou mijn adem niet in! Want DELL heeft me behoorlijk telleurgesteld over de laatste paar maanden! Dit heeft me WEER een vrije dag gekost! Ik ben niet tevreden...los dit nou toch eens op! Zo ga je niet om met je klanten DELL!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Inmiddels is het 11 februari 2011, nieuwe PC is toegezegd....levering zou 8 februari plaatsvinden! Geen PC gekregen....Zirt zoals GEWOONLIJK te wachten op iets van een reactie van DELL! Ik ben inmiddels dan ook wel zo ver dat ik een vergoeding wens te ontvangen! Weer een vrije dag naar de maan! Dit moet toch niet gekker worden....DELL nog een reactie toe te voegen?

Bericht van Dell

12 jaren geleden - Excuses voor de vertraging van de nieuwe order 615778705. Wij proberen deze zo spoedig mogelijk te leveren.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - NEE! Medewerker 2 vertelde me vanmorgen dat er een onderdeel niet op voorraad is en dit onderdeel komt pas de 19e binnen dus daarna word de PC pas geleverd. Had ik daar geen email over ontvangen dan? NEE! en medewerker 3 wist me 4 uur geleden te vertellen dat de PC helemaal klaar was, maar er was nog geen leverdatum bekend! En had ik de oude PC al terug gestuurd? NEE! want de doos word pas woensdag geleverd! Wat is dit verdorie voor service! Ik moet maar wachten en wachten en wachten, krijg van niemand een eerlijk antwoord! Zit weken zonder PC en Dell laat maar op zich wachten! Ik moet wel elke keer kosten maken om thuis the zitten voor afspraken die DELL maakt maar NIET nakomt! Geef daar eens een keer reactie op!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - ik geef het op! Nu staat de helft van mijn verhaal er maar op en ik heb de fut niet om het nog een keer te typen....komt erop neer dat 3 mensen me 3 verschillende dingen hebben verteld vandaag....ik ga het wel zien wat jullie gaan doen daar bij DELL....zal mijn tijd wel duren! Kan wel zeggen dat DELL een ENORME telleurstelling is geworden!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Kleine update...Er kan wel heel mooi worden neergezet dat deze klacht is opgelost maar niets is minder waar! Ik zit nu al 8 weken zonder computer! En geen uitzicht op wanneer ik een nieuwe kan verwachten! Hij is heeeeeeel fijn! Ik ben enorm boos nu en wil dan ook van Dell een datum weten wanneer ik een PC krijg toegestuurd! Desnoods leggen jullie maar geld bij om me iets beters te geven, ik denk dat dit na al dit gesodemieter wel op zijn plaats is van jullie kant! Ik ben meer dan behulpzaam geweest en heb er niks voor terug tot nu toe, wel 800 euro kwijt en geen PC...en dan hebben we het niet over de telefoon kosten en kosten van het vrij nemen voor afspraken die DELL NIET nakomt! Wie gaat deze kosten betalen? Graag Info van DELL over levering PC...en ja ik wil een gelijkwaardige of beter! Dus niet een pc van 600 euro wanneer ik 800 euro betaald heb...dit was NIET de afspraak! En laat me ook maar even weten waar ik al mijn gemaakte kosten kan declareren!

Alle klachten die gemeld zijn door