Klacht: dell heeft probleem met ideal betalingen. geld geïnd maar order niet bekend bij dell

op 03 oktober 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

op 16 september online een laptop besteld bij dell. opgegeven levertijd 3-5 werkdagen. direct afgerekend via ideal. vervolgens blijft levering uit. het online bestelling-status systeem geeft aan vertraging. Rustig afgewacht maar een week later nog niets. Weer in het systeem gekeken en wat blijkt mijn order is geannuleerd!!! Inmiddels is het 3 oktober en weer iemand van Dell gesproken na lang in de wacht te staan. Nu krijg ik doodleuk te horen dat Dell een probleem heeft al sinds 6 september met het verwerken van IDeal betalingen. De betalingen kunnen niet door hun systeem gekoppeld worden aan het ordernummer en canceled blijkbaar dan de order. Dit is dus lekker!! Een probleem bij Dell. Zij melden niets op hun website. Op 16 september wisten ze dus allang dat betalingen met Ideal tot problemen gingen leiden voor hun klanten. de oplossing die klantenservice aanbood was al even briljant. Of ik maar even een bewijs van betaling wilde sturen van mijn order en dan zouden ze de order handmatig in het systeem zetten!!. Ik heb vervolgens gezegd dat ik de order wilde annuleren en dat ik wel ergens anders een laptop zou gaan kopen die wel geleverd zal gaan worden. Ook dit was prima maar dan moet ik nog steeds wel bewijzen dat ik betaald heb!!!
Nou ok dan, en na nog een keer bellen met de vraag waar de email bleef stuur ik maar een bewijs van betaling om mijn eigen geld terug te krijgen!!!!!!!! Wat een drama bij Dell en wat lomp dat ze hun problemen onder de pet houden en zo dus de klanten misleiden. In het verleden meermaals Dell gekocht maar dit was het dan voor mij. Einde verhaal Dell, nooit meer!!!!

Ik wil zsm mijn geld terug ontvangen en elders een laptop aanschaffen Ook vindt ik dat Dell dit soort problemen direct op hun site had moeten melden want ze wisten wat de gevolgen zouden zijn. Er is ook na ontvangst van mijn bestelling geen melding gemaakt waar ze dit wel hadden moeten doen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ldhuisman