Klacht: Dell geen reparatie of extreem hoge kosten..

op 12 oktober 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Van mijn dell Inspiron 7537 is het scharnier afgebroken. (slijtage)
Hierdoor zit het beeldscherm los van cover.
Voor overige werkt de laptop perfect en is verder in nieuwstaat.

Alleen erg vervelend na telefonische contact met Dell vertelde de callcenter medewerker dat de laptop alleen gemaakt kon worden als ik ook een nieuw beeldscherm kocht met totaal kosten 500 Euro, alleen het scharnier maken is niet mogelijk..

Zijn advies een nieuwe laptop kopen of internet afzoeken op bedrijf dat alleen scharnier verkoopt.

Ik mag kunnen verwachten dat een duren laptop uit 2014 een langere levensduur heeft! Daarnaast heb ik wettelijk gezien recht op een deugdelijk product.

Ik wens een passende oplossing.
Wettelijk heb ik recht op een deugdelijk product en mag verwachten dat scharnier van laptop langer meegaat, vooral van een duurdere laptop.

Voor zowel privé als zakelijk heb ik gekozen voor de dell producten vanwege de serves en hoop dat dit uiteindelijk nagekomen wordt, het is zonde om een geheel goede laptop weg te gooien of met voorstel te komen dat ik als consument een heel nieuw beeldscherm moet kopen aangezien het alleen de scharnier betreft..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vormgeving.media