Klacht: bedrijf reageert niet op email en leverd ook niets

op 24 februari 2013 over Delifoodonline.nl in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK heb Donderdag 14-02-2013 een kleine bestelling geplaats bij deze firma en gevraagt of het voor 22-02-2012 zou kunnen leveren en er stond dat er binnen 2 a 3 dagen geleverd zou worden het is dus nog steeds niet geleverd.. ik heb hier over gemaild maar ook op de mail krijg je geen response.
Ik heb de producten inmiddels niet meer nodig

Gewenste Oplossing:

ik zou mijn ideal betaling terug willen en het zou wel zo netjes zijn dat ze normaal op een vraag/ email reageren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delifoodonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shamstra