Klacht: Bestelling nooit ontvangen.

Paul Bosch op 07 januari 2024 over Dekordump in de categorie Internetshops - Interieur, Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bestelling geannuleerd en betaling nooit terugontvangen.

Onderstaande 1 mail van 25 mailwisselingen die ik heb gedaan met Decrdump

—– Oorspronkelijk bericht ——–

Van: Dekordump

Datum: 07-11-2023 22:46 (GMT01:00)

Aan: jpbosch

Onderwerp: Re: Update over je bestelling

Hallo,

Bedankt voor je bericht.

Maakt u zich geen zorgen, we hebben uw terugbetaling verwerkt, maar vanwege een technisch probleem duurt het iets langer voordat de terugbetaling op uw rekening is verwerkt. We hebben hierover contact opgenomen met de terugbetalingsdienst en het zal met spoed worden opgelost.

Wij danken u hartelijk voor uw begrip en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

With kind regards,

Özge Salci
Dekordump

Gewenste Oplossing:

De aanbetaling terug ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekordump

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekordump nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Bosch