Klacht: Dekbed Junior, stikkings gevaar!

op 19 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte Leen Bakker,

Bij jullie hebben wij een kinder dekbedje aanschaft genaamd dekbed junior met de afmetingen van 120x150cm.
Nu is het zo dat dit dekbedje naden los laten.
De garen waarmee de naden vast zitten laten in zijn geheel over de hele lengte los.
Bij onze dochter van 1.5 jaar is dit in haar slaap om haar nekje heen gedraaid.
Dit hebben wij gelukkig op tijd gezien maar dit kan ook anders aflopen.
Graag zien wij dat dit product goed bekeken wordt zodat dit andere kinderen niet kan overkomen.
Wij horen graag van jullie wat er hier aan gedaan gaat worden.

Met vriendelijke groet

Erwin Beumkes

Graag onderzoeken of dit vaker kan gebeuren.
Is deze wijze van montage wel goed?

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Erwin Beumkes

1 jaar geleden - Onvoorstelbaar. Op 19 november dient mijn man deze klacht in, nadat dit via Leenbakker ook al is gedaan....nu, welgeteld 9 maanden erna, komt de melding dat hij in behandeling is genomen. JULLIE MOETEN JE DOODSCHAMEN!!!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 15 augustus 2016 om 15:22 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Erwin Beumkes

1 jaar geleden - Geachte heer Houthuijzen, Wij danken u voor uw bericht en uw oprechte excuses. Wij hopen dat het probleem niet meer zal voorkomen, omdat bij mij als moeder, de schrik er behoorlijk in heeft gezeten. Het feit dat er niet gereageerd is, vind ik als servicedesk/klant contact medewerker dan ook erg jammer. Vooral omdat service bieden hoog bij mij in het vaandel staat. Echter zien wij dit maar door de vingers, gedane zaken kun je immers niet ongedaan maken. Alleen maar van leren. Wij ontvangen graag de cadeaubon, die wij graag komen spenderen bij Leenbakker. Nogmaals bedankt voor uw excuses! Groet, Erwin & Marjolein Beumkes

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Beumkes, Hartelijk dank voor uw begrip. U ontvangt de bon binnen 10 werkdagen. Met vriendelijke groet, Marco Houthuijzen Hoofd Klantenservice Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin Beumkes