Klacht: dekbed

op 03 mei 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

hallo,

Ik heb op 02-05-2014 een dekbed gekocht bij leenbakker appingedam. ik heb deze smiddags om 16:00 uur gekocht. ik ben thuis gekomen en heb deze op bed uitgelegd en bleek toen te klein te zijn, ik heb hem weer opgerold en in de zak gedaan. met in mijn achterhoofd dat ik vandaag 03-05-2014 wel tijd had om hem even om te ruilen.

ik ben nu net bij leenbakker geweest en dit verteld en ze namen de dekbed niet weer terug omdat ik hem niet op de dag van aankoop terug heb gebracht en ik had er onder kunnen slapen.

nu zijn er een aantal dingetjes die ik hier heel erg vreemd aan vindt.

ten eerste ik heb er dus niet onder geslapen dat kun je idd in twijfel trekken als je leenbakker bent.

ten tweede. is er mij bij de kassa niet verteld dat ik het product op dezelfde dag moet inleveren. er werd zonet tegen mij gezegd moet je bonnetje maar lezen, wat ik onzin vindt want 98% van de mensen lezen geen bonnetjes, die worden gewoon mee genomen voor de garantie of eventueel inruilen.

ze hadden in mijn ogen even moeten zeggen dat ik dezelfde dag moet inleveren.

en wat nu als ik 10 minuten voor sluitingstijd deze dekbed had gekocht, dan was het ook niet meer mogelijk? vreemd

daarnaast even terug komen van het onder de dekbed slapen, dit had ik ook kunnen doen als ik bijvoorbeeld uit de nachtdienst was gekomen en ik ging sochtends even naar leenbakker voor een nieuwe dekbed en ging lekker onder mijn nieuwe dekbed van leenbakker slapen om vervolgens deze tegen avond tijd weer terug te brengen want hij sliep niet zo lekker, te dun of te dik enz.. dus in mijn ogen kan er ten alle tijde onder zijn geslapen.

of nog een voorbeeld, ik leg de dekbed over mijn bed om te kijken of deze past en mijn vriendin is er ook bij en zei is nogal in de stemming ( als je begrijpt wat ik bedoel ) en we doen dat op dat moment zonder erbij na te denken even op de nieuwe dekbed van leenbakker met alle gevolgen en vlekken van dien, en na het hoogte punt breng ik vrolijk op dag van aankoop de dekbed weer terug zonder probleem. ( wel lekker fris is dat he ? )

ook hadden jullie nog meer op mij kunnen verdienen omdat ik na ruilen een grotere wou aanschaffen plus dekbedovertrek wat jullie dus weer extra geld had opgeleverd en een tevreden klant.

wat ik dus duidelijk wil maken is dat die regel van dezelfde dag terug brengen en er wel of niet onder geslapen hebben grote onzin, zoiets kroms zie je toch nergens.

ik ben tevreden als ik het dekbed kan inruilen en/of mijn geld terug kan krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door steefbeer