Klacht: Defekte airfryer naar onderzoekscentrum gestuurd, tot op heden niet terug ontvangen

op 20 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Heb in mei een airfryer gekocht, deze was na een paar weken defect geraakt, zou in een onderzoekscentrum nagekeken worden.
Het defect was volgens Philips door mij zelf veroorzaakt, dus helaas geen garantie. Ik ben mijn airfryer nu al 7 weken kwijt, hij zou plm. 2 weken geleden al retour gestuurd worden maar niemand van de klantenservice heeft track&tracenummer en niemand weet waar het apparaat zich bevindt.
Iedere keer word ik aan het lijntje gehouden dat het via een andere afdeling loopt en dat ze nog niet achter dat nummer zijn gekomen, zijn nu al meer dan een week bezig om erachter te komen wat het track&tracenummer is. Hans van de consumtenservice zou me een onderzoeksrapport toesturen en me de verzendgegevens doormailen of bellen, is ook nog steeds niet gebeurd, heb hem nu al 3x gebeld, iedere keer zegt hij dat hij nu niet op kantoor is maar dat hij het de volgende dag na gaat kijken. Isabella lijkt iets meer haar best te doen maar ook haar is het nog steeds niet gelukt mijn airfryer te achterhalen. Echt een ongelofelijk slechte klantenservice van Philips. Ik was een fan maar koop volgende keer een ander merk.

Ik wil nu mijn airfryer terug en anders een nieuw exemplaar opgestuurd krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bannelies

5 maanden geleden - Vandaag mijn airfryer eindelijk teruggekregen. Omdat hij getest is bij het onderzoekscentrum was hij enigszins vettig aan de binnenkant en de originele doos waarin ik hem verstuurd had, was zwaar gehavend teruggekomen (helemaal onder de bruine tape, met dikke stift op geschreven en gescheurd), had het idee dat het de doos van een andere airfryer was, jammer, want ik bewaar de dozen altijd minimaal een jaar (zolang er garantie op zit). Tevens bleek dat hij 2 dagen geleden vanuit Oostenrijk verstuurd is, dus hij stond al die weken nog in het onderzoekscentrum, dus niet onderweg. In ieder geval wel opgelucht dat ik hem weer terug heb.

Alle klachten die gemeld zijn door bannelies