Klacht: Defecte WLA-3001 (WiFi usb adapter)

op 01 juni 2016 over sitecom in de categorie Computerwinkels

2 maanden geleden kocht ik de WLA-3001 (WiFi usb adapter). Daarna heb ik hem gelijk geregistreerd via de website van Sitecom. Nu, 2 maanden later vind de usb adapter geen netwerken meer. Gisteren ben ik naar de winkel (BCC) gegaan, maar die kunnen niets voor mij doen aangezien ik de aankoopbon niet meer heb. Toen probeerde ik het vandaag via Sitecom te regelen, maar die zeggen dat ze pas na die 2 jaar garantie bij de winkel wat voor mij kunnen doen. Maar dat ze wel de aankoopbon nodig hebben.

Wel moet ik zeggen dat ze 2 links hadden gestuurd naar andere firmware/software. Deze heb ik getest onder zowel Mac OS als Windows, maar ik krijg de usb adapter alsnog niet aan te praat.

Ik vind het echt schandalig dat ze zo met de gebruikers van hun producten omgaan.

Als Sitecom mij alsnog wil helpen met de garantieafhandeling, dan zal ik dat zeer op prijs stellen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over sitecom

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over sitecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Prijt