Klacht: Defecte TV en communicatie

op 19 september 2017 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

Bericht van Expert

1 maand geleden - De klacht van de heer Konings hebben wij eerder doorgestuurd gekregen en behandeld. Wij hebben meerdere e-mailcontacten met de heer Konings gehad omtrent het voorstel dat is gedaan. Het voorstel is volledig conform de richtlijnen die worden gehanteerd, de betreffende Expertwinkel heeft ons inziens de heer Konings een reëel aanbod gedaan.

Reactie van de melder van de klacht Roy Konings

1 maand geleden - Deze reactie heb ik inderdaad van Expert gekregen en heb daarop gereageerd en ook duidelijk aangegeven waarom dit voorstel voor mij onacceptabel is. Dat is de reden waarom ik de klacht hier geplaatst heb en ga ervan uit dat er een passende oplossing voor komt.

Alle klachten die gemeld zijn door Roy Konings