Klacht: Defecte tafel geleverd

op 12 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Na een eettafel besteld te hebben op de website van VidaXL kwam onze bestelde tafel helaas defect binnen op maandag 3 mei.

Na 8x contact te hebben gehad met de klantenservice van dit bedrijf, is het probleem nog steeds niet opgelost. Er worden dingen beloofd, maar er wordt niets nagekomen.

De conclusie van dit verhaal is dat ik €200,- lichter ben en met een defecte tafel opgescheept zit.

Nadat wij de medewerkers van de klantenservice meerdere keren de kans hebben geboden dit probleem op te lossen, zijn wij het nu meer dan zat. Oplossen is voor ons te laat, wij willen ons geld zo snel mogelijk terugzien op onze bankrekening.

Wanneer wij ons geld binnen 5 werkdagen terugzien op onze rekening.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste JoycevanHoof, Bedankt voor je bericht en excuses voor het eerdere ongemak. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van ons telefonisch contact, dan wil ik je vriendelijk verzoeken te reageren op mijn e-mail van eerder vandaag. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht JoycevanHoof

2 maanden geleden - Goedemiddag Martijn, Gister aan de telefoon vertelde je dat het product morgen of donderdag opgehaald zou worden en wij nog een mail zouden moeten beantwoorden met het aangeven van het tijdsvlak ophalen product. Echter, hebben wij geen mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Joyce van Hoof

Reactie van de melder van de klacht JoycevanHoof

2 maanden geleden - Martijn, Nogmaals alles nagezocht maar ik heb GÉÉN mail van je ontvangen! Graag vandaag mailing contact ingang zetten zodat ik je een foto kan sturen van het ophaalbewijs, dit zodat de terugbetaling spoedig plaats kan vinden. Joyce van Hoof

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste JoycevanHoof, Fijn om te horen dat het is opgelost. Nogmaals excuses voor het eerdere ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 26 mei 2021 om 11:17 geantwoord

Beste JoycevanHoof,

Fijn om te horen dat het is opgelost.

Nogmaals excuses voor het eerdere ongemak.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je.

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door JoycevanHoof