Klacht: Defecte stofzuiger

Vergrendeling stof opvangen stuk

Geld terug

Reactie van de melder van de klacht Okje

1 jaar geleden - Dit is niet normaal

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 22 februari 2021 om 12:30 geantwoord

Beste Rob,

Allereerst dank voor uw geschreven bericht op Klacht.nl

Ik begrijp uit uw bericht dat u een klacht heeft over een stofzuiger, hiervan is een vergrendeling defect. Wat jammer dat hierover nog geen klacht is ingediend bij onze klantenservice.

Om dit nader met u te bespreken heb ik u per e-mail gecontacteerd, wij streven ernaar om uw klacht naar tevredenheid af te wikkelen. Het verdere contact zal dan ook via e-mail verlopen.

We helpen u graag verder!

Team Koopjedeal

Okje

Heeft op 22 februari 2021 om 16:34 geantwoord

Het blijkt nu dat het niet om koopjedeal dat maar om de Telegraafwebshop gaat
De klacht blijft het zelfde
De Telegraafwebshop is telefonisch en per mail niet bereikbaar
Mij klacht blijft onverminderd van kracht

Reactie van de melder van de klacht Okje

1 jaar geleden - Ik hoop dat er een oplossing komt Begin het erg zat te worden

Bericht van Koopjedeal.nl

1 jaar geleden - Beste Okje, Hartelijk dank voor uw reactie Omdat dit een andere webshop betreft wil ik u vragen om de review bij onze klacht.nl account te verwijderen en deze voor de Telegraafwebshop te schrijven. Zo geeft u ons hier ook een cijfer 1 als beoordeling, dit terwijl u de bestelling niet bij ons geplaatst heeft. Ik kan u hier helaas niet mee helpen. Wij zouden dit erg op prijs stellen! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal

Bericht van Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Okje