Klacht: Defecte pas

op 27 juni 2021 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pas werkt contactloos wel en in pinautomaat maar in andere automaten niet.
Nieuwe pas moet ik zelf betalen.
ING is liever een klant kwijt dan dat ze klanten van een, gratis, goed werkende pas voorzien.

Gewenste Oplossing:

Als ik kosteloos een nieuwe pas krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 juni 2021 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Barbarasc,

Ik begrijp je reactie, goed dat je de moeite neemt om ook je feedback met ons te delen.
Het klinkt alsof jouw chip in de Betaalpas niet meer door de automaten uitgelezen kan worden.
Als de Betaalpas jonger is dan 6 maanden, is de vervanging kosteloos. Is dat niet zo, dan zijn de kosten daarvoor inderdaad €4,50. Dat is ING beleid en daar kunnen we helaas geen uitzonderingen in maken. Ik ga je feedback hierover intern wél doorzetten!

Misschien is het ook een goede optie voor je om 'Mobiel Betalen' of 'Apple Pay' te gaan installeren en gebruiken. Ook dan kan je (Contactloos) betalen en de vervanging én het gebruik van deze passen is kosteloos :)

Wens je een mooie dag!

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Heeft op 28 juni 2021 om 09:45 geantwoord

Dus inderdaad liever een klant kwijt. Contactloos werkt niet bij bv een onbemand tankststion.
Ik ga op zoek naar een andere bank !

Alle klachten die gemeld zijn door Barbarasc