Klacht: Defecte laptop

op 26 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Sinds de aankoop van een laptop bij bcc(beek lb) heeft deze een defect. Aankoopdatum 19-6-2017. Beeld valt na enkele minuten weg. In reparatie gebracht. casenr 201707-9174684. Na reparatie weer een nieuw probleem. Plots krakend geluid bij afspelen. 26-7-2017. weer afgegeven bij bcc beek lb. Ik heb nog niets op de laptop geinstalleerd. Heb geen vertrouwen meer in het apparaat.

Tot heden als tevreden klant is mijn voorstel om de laptop door bcc terug te laten nemen en een andere laptop bij bcc te kopen. Meerprijs wordt natuurlijk door mij betaald.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 14:56 geantwoord

Beste heer/mevrouw Ritterbeeks,

Vervelend om te lezen dat uw laptop voor de tweede keer in korte tijd defect is geraakt.

BCC hoopt dat u na de aanschaf van uw product zorgeloos kan genieten van uw aankoop. Helaas komt het wel eens voor dat er een defect optreed aan uw apparaat.

Het is natuurlijk de verantwoordelijkheid van BCC om dit probleem voor u op te lossen.

Ik stel voor om ook dit reparatie traject af te wachten. Mocht er onverhoopt alsnog een defect optreden. Dan zullen we samen kijken naar een passende oplossing voor u.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,

Kim
BCC Customer Care

Heeft op 01 augustus 2017 om 08:26 geantwoord

Op korte termijn van enkele weken treden los van elkaar 2 klachten. Dit geeft geen vertrouwen ook niet na reparatie. Een nieuwe laptop moet bij koop gewoon goed zijn. Daarbij wens ik niet mijn geld terug maar stel voor om bij dezelfde onderneming een andere laptop te kunnen kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ritterbeeks