Klacht: Defecte koel/vries combinatie

op 17 augustus 2016 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Twee en een halfjaar geleden een nieuwe keuken in gebruik genomen. Na een week was de vaatwasser defect .Vorig jaar oven hengsel afgebroken. Volledige reparatie moeten betalen.Nu na slechts twee en een halfjaar is de koel vries combinatie stuk en kan waarschijnlijk niet meer gerepareerd worden .
Telefonisch contact gehad met PELGRIM . Er zat geen garantie meer op .
En op mijn vraag of er een coulance regeling mogelijk was kreeg ik te horen dat de monteur dat moest bepalen . Kosten van voorrijden 69 euro en arbeidsloon 14 euro per 10 minuten en geen garantie dat het gemaakt kan worden!Dat geld ben je dan kwijt.
Dat was het ! Alleen maar standaard antwoorden en niet op een klantvriendelijke manier.

Als het apparaat voor een redelijk bedrag gemaakt kan worden of dat er een ander geleverd wordt via een goede coulance regeling .

Je mag er toch van uitgaan dat een koel vries combinatie van 1000 euro langer meegaat dan twee en een half jaar !

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiman