Klacht: Defecte Ipad

op 22 juni 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn I pad is ter reparatie aangeboden omdat de IPad merkwaardige kuren vertoont. Eind april (2017) heb ik hem bij de Bcc vestiging gebracht. Hier bleek dat de Find my IPhone nog aanstond. Vreemd omdat ik zelf dat nooit heb aangezet. Na tegenstrijdige berichten van de vestiging in Almere en het Customer Order Management is er nog geen concrete actie ondernomen. (De ene medewerker vertelde mij dat de functie uitstond en customer order management weersprak dat. Ik heb geprobeerd diverse malen telefonisch contact te leggen maar telkens wordt de verbinding verbroken, naar men zegt vanwege drukte. Ik weet ook niet of de IPad inmiddels terug is in de winkel of bij customer order management ligt. Juli is bijna aangebroken en ik weet nog niet eens de status. Ik reken erop dat er concrete actie ondernomen wordt. Indien dit niet het geval, ga ik andere wegen bewandelen.

Gewenste Oplossing:

Snelle oplossing en anders een vervangende iPad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 26 juni 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lamdrogas@gmail.com