Klacht: Defecte elektrische oplaadpalen

op 06 februari 2018 over Efteling in de categorie Attractiepark

Op 2 december 2017zijn we bij de Efteling geweest. We waren voor 11 aanwezig. Helaas waren 2 van de elektrische palen op de parkeerplaats (permanent) defect en de andere 2 bezet. Ik had aangegeven dat ik ook een kabel bij me had die in een gewone stekker geplaatst kon worden. Dit mocht volgens het personeel niet. Na een lange wacht bij de service werd ons verteld om naar de parkeerplaats van Bosrijk te gaan omdat hier wel palen waren. Bij aankomst hebben we een aantal palen geprobeerd die helaas ook niet werkten. Bij de receptie werd de technische dienst gebeld maar die kon maar na 1en komen. In de tussentijd kwamen er 2 andere dames met een elektrische auto binnen die aangaven dat de achterste palen wel werkten. Wij zijn toen teruggelopen en de laatste palen (leken te werken). Het lampje ging branden. Wij zijn opgelucht na een vertraging van meer dan 2 uur het park in gegaan. Helaas bleek s’avonds dat de paal totaal niets had gedaan. We hebben een volledig elektrische auto en hadden nog 13km op de teller staan. Gelukkig bleek er in kaatsheuvel een oplaadpaal te zijn waar we naartoe gereden zijn. Dit was geen snellaadpaal en na 40 minuten wachten stond de teller nog maar op 23km. Wij hadden die dag een bedrijfsuitje naar de winterefteling met een etentje daarna. De helft van het personeel was al in het restaurant maar heeft moeten wachten. We hebben uiteindelijk een taxi gebeld die ons naar het restaurant in Oss heeft gebracht. We hebben na het restaurant nog een taxi naar huis moeten regelen en de dag erna ben ik met een vriend teruggereden naar Kaatsheuvel om de elektrische auto op te halen. Niet alleen was dit een hele stressvolle dag voor me en heeft het ons jaarlijks uitje totaal verpest, het heeft me ook extra geld gekost: de taxi van kaatsheuvel – oss (82,50), de taxi oss – appeltern (25,00) en het ritje terug (30,00 benzine). Ik heb deze klacht al gemeld bij de Efteling en zij willen me 50% korting geven op nieuwe kaarten. Dit is niet acceptabel.

Wanneer mijn extra onkosten vergoed worden + compensatie voor de verloren tijd en stress

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.krijnen