Klacht: Defecte artikelen gekocht in buitenland worden niet teruggenomen!

op 04 juni 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

In Spanje heb ik vorige week twee prijzige tassen gekocht bij de ZARA. Ik heb ze in verpakking laten zitten en pas uitgepakt toen ik in Nederland was. Ik heb ze allebei maar èèn keer gebruikt toen ik terug was in Nederland omdat een tas enorm afgaf aan mijn kleding. En de andere had een kapotte lus wat niet meer gemaakt kan worden.

Ik ben met bonnetjes en kaartjes terug gegaan naar ZARA in Hoofddorp. En hier vertelden ze mij dat ik eerst het hoofdkantoor moest bellen voordat ze mijn geld konden terug geven. Ik heb zojuist gebeld en daar werd ik al heel snel afgekapt.

De werkneemster zei letterlijk tegen mij: Ja dan moet je terug naar Spanje…

Pardon? Omdat jullie twee defecte artikelen aan mij hebben geleverd moet ik weer terug naar Spanje?

Ik vertelde dat dit wel om een uitzonderlijk geval ging, maar het meisje van de klantenservice vertelde dat dit niet uitmaakte.

Ik ben al jarenlang vaste klant bij de ZARA. Dat ik zoiets nog moet meemaken gaat mijn pet echt te boven.

Ik ben tevreden wanneer de twee defecte tassen worden teruggenomen en ik mijn geld terugkrijg!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Youssraha