Klacht: Defecte 4 jaar oude Philips 42PFL7606 Led tv

op 21 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn 4 jaar oude Philips 42PFL7606 Led tv doet niets meer, sinds eind maart jl. Ik heb na paar dagen dat die stuk was contact gehad met Philips 0900 nummer. Op 4-4-2016 kreeg ik een mail van E-Care dat mijn Led tv niet meer te repareren is omdat er geen onderdelen meer beschikbaar zijn. De reactie van E-Care ;

Geachte meneer/mevrouw

Betreft: omruilvoorstel

U heeft een product bij ons aangeboden onder ordernummer 8024/27158. Uw product is onderzocht en daaruit blijkt dat uw product helaas niet meer hersteld kan worden.

Namens Philips TV willen wij u een voorstel doen tot omruiling van uw product voor een andere toestel. Hiertoe is besloten omdat de kosten van reparatie te hoog zijn, waardoor vervanging van uw product de meest aangewezen serviceoplossing is.

De productgegevens van uw huidige product zijn:

Merk: Philips
Type: 42PFL7606H/12
Serienummer: VN1F1147029042
Uw referentie: RTS WEBLOGSYS ORDER
In overleg met de importeur kunnen wij u het voorstel doen om het product om te ruilen voor een vervangend, geheel nieuw product. Veelal proberen we u hetzelfde product ter vervanging aan te bieden, maar helaas lukt dit niet altijd. Het type product dat wij u kunnen aanbieden is:

43PUS6401/12

Hiervoor vragen ze nog is 591,57 euro van mij.

Na deze voortel belde ik weer het 0900 nummer op om wat duidelijkheid te vragen naar aanleiding van de mail van E-Care. Ik kreeg meedogenloos te horen dat zij mij absoluut niet kunnen helpen of dit voorstel of niks!. Het is dus mijn fout omdat er geen onderdelen van de Led tv beschikbaar zijn. Het is toch gek voor woorden om nog is 591,57 euro te gaan betalen waar ik 4 jaar geleden (met trots na dat ik getrouwd ben) een Philips Led tv van rond de 1.000 euro heb aangeschaft.
Ik vind dit pijnlijk en voel me genaaid door Philips!.

Kunt u iets voor mij betekenen?
Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

De helft van mijn geld terug of een veel betere Voorstel!.

Alle klachten die gemeld zijn door Apaydin