Klacht: defect toestel wordt na betaling omgeruild maar duurt al veel te lang

op 14 oktober 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

In september heb ik mijn toestel, een samsung galaxy s7 edge bij een tmobile winkel ingeleverd omdat het scherm kapot was. Na twee weken kreeg ik het bericht dat het toestel niet gerepareerd kan worden, maar dat ik na betaling van 412,01 euro en nieuw toestel kan kopen. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg de bevestiging van betaling en dat het toestel omgeruild zou worden binnen tien werkdagen. Deze termijn Is inmiddels versterken en bij de klantenservice kunnen ze mij alleen maar zeggen dat ik geld moet hebben. Ik heb al lange tijd geen gebruik kunnen maken van mijn toestel, maar moet wel de maandelijkse bijdrage voor het toestel betalen.

Ik wil het nieuwe toestel waar ik voor betaald heb, desnoods uit de winkel. Daar hebben ze wel voorraad. En ik wil gecompenseerd worden op mijn factuur. Dat Is nu nog maar 8 euro, maar toch.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MdGdJ