Klacht: Defect toestel en slechte service

op 27 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Een telefoon(iphone 6 plus)met abonnement via kpn afgesloten. Nadat de telefoon binnen was gekomen via de koerier kwam ik erachter dat bij de camera functie het beeld licht trilde. Echter omdat het een vrij groot toestel was dacht ik in eerste instantie dat het aan mezelf lag en dat ik de telefoon niet goed stil hield(trillende handjes) echter na 2 weken trilde het beeld nog meer en dacht ik dat kan niet meer door trillende hamdjes komen.Zelf was ik op dat moment in het buitenland voor het werk. Bij terugkomst in nederland (3,5 week na het afsluiten van het abonnement) naar de kpn in nuth geweest. Daar werd gelijk gezegd had het binnen 14 dagen langsgekomen dan had je gelijk een nieuw toestel gekregen. Helaas was dit onmogelijk ivm het werk in het buitenland en omdat ik in eerste instantie dacht dat het probleem door trillende handen kwam. Ik heb in Nuth Aangegeven dat ik niet perse een nieuw toestel wil maar wel dat de telefoon werkt zoals het behoord te werken. Er is vlug naar gekeken en een softwareupdate uitgevoerd ter plaatse. Het probleem leek idd minder maar was nog niet helemaal weg. Ik heb het toen nog even aangekeken maar na verloop van tijd werd het probleem steeds weer erger. Wederom teruggegaan naar de kpn in Nuth(2 x zelfs) Echter was het beide keren zo druk dat ik een uur moest wachten en daar helaas geen tijd voor had. Na een aantal weken weer teruggegaan naar nuth en dit keer was het minder druk en werd ik binnen 15 minuten geholpen. Ter plekke is er weer gekeken naar het toestel en is er weer het 1 en andere softwarematig gedaan(reset fabrieksinstelingen) dit zou moeten helpen zeiden ze nog bij kpn. Echter bleek dit niet het geval. Na een aantal weken wederom teruggegaan naar de kpn in nuth met nog steeds hetzelfde probleem. Het toestel zou opgestuurd moeten worden werd er toen gezegd. Aangezien ik nog geen back up had gemaakt en de dag erna weer voor een periode in het buitenland zou zijn ivm werk in overleg met kpn besloten dat ik het toestel thuis zou back uppen en bij terugkomst in nederland zou afgeven in Nuth. Dit is gebeurd en het toestel is opgestuurd naar teleplan. Na 2 weken het toestel weer terug met de mededeling dat het probleem was verholpen en dat de camera van het toestel was vervangen. Helaas na deze reparatie nog steeds een trillend beeld bij de camera functie en nog steeds het probleem niet opgelost. Vandaag wederom teruggegaan naar de kpn in Nuth en weer werd gezegd we sturen het toestel weer op! Hiermee ben ik niet akkoord gegaan. Ik ben nu al 6 maanden bezig om mijn telefoon 100% werkend te krijgen en zijn er inmiddels al 3 reparaties aan geweest. 2 x in nuth en 1 x bij teleplan en nog steeds werkt het toestel niet naar behoren! Ik betaal elke maand veel geld voor een toestel die vanaf dag 1 niet in orde is geweest! Ik heb dus gezegd dat ik graag een nieuw toestel wil aangezien ik al vanaf het begin van mijn contract rondloop met een telefoon die niet 100% werkt en ik er geen vertrouwen meer in heb dat dit toestel daadwerkelijk voor de volle 100% gaat werken. Wederom opsturen, de telefoon weer voor een periode kwijt zijn en grote kans dat het probleem aan het toestel weer niet opgelost is daar ga ik niet mee akkoord. Zeker niet nu de vakantie is begonnen en ik ook graag op mijn vakantie wat leuke foto\\\’s wil maken!

*Als kpn wakker word en niet alleen maar aan regeltjes blijft vasthouden!

*Als mijn toestel die al vanaf dag 1 niet goed werkt word vervangen voor een nieuw toestel.

* Dat ik niet meer van het kastje naar de muur gestuurd door voornamelijk kpn die in eerste instantie de verantwoording wilde afschuiven naar apple.

* Dit toestel is niet 100% en gaat het ook niet meer worden ook niet na weer een reparatie dat vertrouwen is er niet meer!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joeyb