Klacht: Defect product geleverd

op 26 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste bol.com,

Afgelopen september ben ik 30 jaar geworden en verreweg het leukste cadeau die dag was het zwembad, wat ik van mijn zusje en zwager kreeg. Helaas was het weer dit najaar niet zwemwaardig dus bleef het zwembad ingepakt in de kast. Tot gisteren, want eindelijk was het mooi weer en kon ik eindelijk zwemmen….dacht ik. Bij het uitpakken kwamen er grassprieten uit het zwembad gevallen en zaten bruine vlekjes op de buitenkant van het bad, alsof deze al eens was gebruikt. Dat mocht de pret niet drukken, dus ik pompte het bad op, zonder resultaat het bad liep net zo hard weer leeg. Ik dus de klantenservice gebeld, want daar heb ik goede ervaringen mee, er zou vast een oplossing gevonden kunnen worden. Maar helaas, jammer joh, bad is vorig jaar gekocht dus kunnen we niks aan doen en het bad kan niet lek zijn, want het wordt vacuum verpakt (bijzonder, mijne zat los in de doos). Ben je mooi klaar mee dan. Thanks he, bol.com!

nieuw zwembad of geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciaatje89