Klacht: Defect onderdeel kast

op 16 juli 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag een slaapkamerkast opgehaald bij Ikea, zelf ontworpen in de winkel. Hadden we eerst thuis gedaan, gaf aan dat alle onderdelen op voorraad waren, bij het bestellen was dat toch niet ’t geval, daarom naar Delft gereden. Onderdelen, ze waren er gewoon allemaal!!, zijn bij etlkaar verzameld door medewerkers. Naar huis gereden, bleek er een doos aan de onderkant stuk, vorkheftruck erin geprikt. Direct gebeld, er werd me direct beloofd dat het onderdeel kosteloos omgeruild zou worden omdat het meer dan €40 was. Geen 2 seconden later bleek dat toch niet ’t geval omdat ik het zelf opgehaald had???? Wat is het verschil, het wordt kapot thuis afgeleverd of ik krijg ’t kapot mee, het product blijft stuk en niet bruikbaar. Ik moest ’t zelf maar komen toen, vrije middag naar de maan, 2x een half uur extra rijden.
Ik vind het geen service.

Als het kapotte product omgeruild wordt voor een heel exemplaar.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Oppelaar