Klacht: Defect in scherm tablet

op 25 juli 2016 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Mijn tablet werd van het een op het ander moment wazig. Heb deze netjes naar de mediamarkt gebracht ter reparatie. Kreeg de reparatiekosten te zien die ik dan door moest sturen naar actua. Hierbij kreeg ik te horen dat ze niet akkoord gingen met de reparatie omdat deze meer was dan de tablet gekost heeft. Begrijpelijk. Kreeg ik in een mail terug dat ik afstand moest doen van mij tablet wil ik geld ontvangen. Vind ik al absurd omdat er nergens in de voorwaarden staat dat ik dit moet doen en zou nog minder dan de helft terug krijgen. En dat terwijl ik extra de verzekering heb afgesloten omdat ze zeggen dat mochten de reparatiekosten hoger zijn dan de werkelijke aankoopprijs dan zou ik het gehele bedrag terug krijgen min de 50euro eigen risico. Hier ga ik niet mee akkoord en wordt gewoon afgescheept met het verhaal dat dat nog de kosten zijn van wat hij nu nog zou opbrengen. Dit alles klopt niet met de voorwaarden die ze vertellen wat moet ik nu doen. Ben best wel boos hier over. Waarom zou ik anders een extra verzekering afsluiten hiervoor.

Ik ben pas te vreden als ik het volledige bedrag terug krijg min die 50euro eigen risico zodat ik het zelfde weer terug kan halen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Actua Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actua Verzekeringen

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:03 geantwoord

Contact geweest met de klant. Is afgehandeld

Alle klachten die gemeld zijn door Kim smid