Klacht: defect in autoradio

op 22 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Goedendag,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:
De autoradio(Auto Dvd / 7 Inch / Gps / Bluetooth / Tv / Rds #00238813) met bestelnr 1401021206305268 die ik ontvangen heb is defect en geeft kortsluiting.
(nr boven de streepjescode is s023881300001)
Er is geen schade zichtbaar aan de autoradio. Maar wanneer deze aangesloten zit in de auto geeft deze kortsluiting zodat de zekeringen van de auto er uit springen. Ik heb dit laten doen door een professioneel autobedrijf, die mij met zekerheid kan zeggen dat de radio correct zit aangesloten maar kortsluiting maakt in de radio.
Nu wil ik dat deze radio wordt omgeruild door een nieuwe van het zelfde type. Ik hoop snel van jullie te horen.

Frans Klijn
0615902278

Omruilen van de defecte autoradio voor een autoradio die wel functioneert.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:43 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door frans klijn