Klacht: Defect Entone box

op 13 september 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Hebben al een jaar lang klachten met de Entone box van de Caiway. Kunnen regelmatig niets opnemen omdat hij aangeeft dat de schijf vol is. We kunnen dan niets vinden. Als we de box aan en uit zetten zien we ineens een opname van twee dagen staan. Ook opnames die we verwijderd hebben gaan niet weg en worden dan weer opgenomen. Klacht speelt al heel lang. Veel keren gebeld met de Caiway en gaven aan dat ze het op afstand zouden opzoeken. De klacht blijft bestaan en vandaag weer gebeld. Gaven uiteindelijk aan een nieuwe box op te sturen. Ik wilde graag de nieuwe Kamai box hebben omdat deze een lager stroomverbruik heeft. Ze gaven aan dat dit alleen voor nieuwe klanten was.

Als ik een Kamai box krijg opgestuurd. Heb al een jaar lang klachten gehad en vele keren telefonisch contact gehad. Dit heeft me ook geld gekost aangezien ik soms aan half uur heb moeten bellen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mennodeg

8 maanden geleden - Zojuist terug gebeld door een leiding gevende van de Caiway. Ook deze vertelde mij dat het niet mogelijk was om een Kamai box te versturen. Direct erna klantenservice gebeld en mede gedeeld dat ik mijn abonnement wilde beëdigen . Ook heeft deze nog geprobeerd om een Kamai box te regelen maar helaas. Hoe kan de Caiway nog klanten overhouden ? omdat ze het alleenrecht hebben ivm glasvezel. Ik hoop dat dit alsnog geregeld kan worden. Is toch te bizar voor woorden dat elke nieuwe klant wel een Kamai box krijgt maar een bestaande niet. Terwijl ik al maanden problemen heb met mn oude Entone box.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 september 2017 om 14:41 geantwoord

Geachte heer De Groot,

Ik zie dat je inmiddels je abonnement hebt opgezegd. Dat is jammer en we gaan er dan ook vanuit, dat deze klacht niet meer van toepassing is. Ik sluit hierbij de klacht. Mocht je je toch bedenken, dan horen we graag van je.

Anas
Caiway Webcare Team

Heeft op 13 september 2017 om 15:37 geantwoord

Ben nog steeds van mening dat de klacht niet is opgelost ! Ben nog een maand klant van de Caiway! En ben tevens bereid als de klacht word opgelost mijn opzegging te annuleren

Alle klachten die gemeld zijn door Mennodeg