Klacht: defect bij aankomst boxspring

op 07 februari 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben een boxspring bij leenbakker besteld voor 225 euro plus bezorgkosten 45 euro dus totaal 270 euro.
de boxspring werd bezorgd op afgesproken datum (5 februari 2018 m 18.14 uur) en werd naar binnen “gesmeten” door de bezorger alsof hij blij was ervan af te zijn. de volgende dag heeft mijn man met hulp de boxspring naar de zolder getild en toen we het wilden uitpakken zagen we dat het plastic overal gescheurd was evenals de kartonnen verpakking. Ik heb toen gelijk gebeld en de klacht gedaan. Er werd ons gevraagd foto’s te sturen en als het terecht was zou de box met 2 dagen worden omgeruild. De volgende dag werden we gebeld door Leenbakker dat onze klacht terecht was en dat de box op maandag 12 februari omgeruild kon worden. Dit was geen enkel probleem omdat we ivm verhuizing toch nog een paar dagen vrij waren (verhuizing 10-2-2018) om op orde te komen. Tijdens hetzelfde gesprek kon het ineens niet meer op maandag de 12e maar op zn vroegst vrijdag de 15e. Ik zei dat dat niet kon omdat zowel mijn man als ik dan weer aan het werk zijn na 3,5 week vrij te zijn geweest. Bovendien kon er niet aangegeven worden hoe laat de bezorger dan komt, behalve op de dag zelf,
De dame aan de telefoon zei dat het niet anders kon. ik heb toen voorgesteld de box te houden en 50% korting te krijgen. daarmee kon ze niet akkoord gaan, ze kon maximaal 15% korting geven maar dan wel de box nog omruilen op de 17e. We zijn er niet uitgekomen. wij vinden dat de bezorger van de door ons betaalde boxspring onzorgvuldig met de box is omgegaan waardoor schade is ontstaan, wij hebben voor deze bezorging 45 euro!!! moeten betalen aan leenbakker dus zijn wij van mening dat zij verantwoordelik zijn voor het ongemak dwz het weer vrij nemen voor het omruilen, de box weer van zolder naar beneden halen en de nieuwe box weer naar boven tillen. zij willen op geen enkele manier hun verantwoordelijkheid nemen en ons tegemoet komen. Wij zitten nu dus met een kapot bed, een verdrietig kind en zijn zelf hier ook ziek van. ik wil graag 50%van mijn geld terug en dan het kapotte bed behouden zodat we dan geen vrij hoeven nemen na 3,5 week vrij geweest te zijn,

zie boven

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marion46