Klacht: Defect artikel retour met afschrift

op 20 april 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Artikel bleek defect. Bij klantenbalie gevraagd of het retour mocht met het afschrift. Was prima. Dus eerstvolgende keer artikel en bankafschrift bij me. Kon het ineens niet meer. Kon het alleen met de bon. Verteld dat de Consumentenbond het hier niet mee eens is. Maar helaas. De Veenendaalse dame bleef als een oorwurm kijken en bood geen oplossing. Nu dus geen klant meer van Lidl Veenendaal.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze een deugdelijk artikel leveren of alsnog geld terug geven. Het artikel niet meer meegenomen. Ze mogen er zelf een plaatsje voor zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 april 2020 om 20:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 mei 2020 om 00:35 geantwoord

Update 11 mei 2020. Sinds mijn antwoorden per mail, met de gevraagde info (volgend op de Vragen die Lidl Per mail gesteld heeft), niets meer vernomen. Jammer.

Alle klachten die gemeld zijn door JennFort