Klacht: Defect artikel

op 20 september 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Afgelopen week is mijn opa komen te overlijden. Omdat het erg snel ging allemaal had ik op het laatste moment nog een jurkje nodig voor de begrafenis. (waar ik heel veel waarde aan hechtte op deze hele belangrijke dag). Ik heb een jurkje besteld op zalando en speciaal de DHL express service betaald (+9,95) zodat ik zeker wist dat het jurkje optijd binnen zou komen. Ook had ik 2 maten besteld zodat ik 100% zeker wist dat ik het jurkje zou hebben voor de begrafenis. Het pakketje kwam netjes op de afspraken dag binnen, maar bij het uitpakken van het jurkje in de maat 38 trof ik meteen een rits aan die niet meer kon sluiten. Laat dit nu precies het goede jurkje zijn, want 40 was veel en veel te groot. Ik heb met alle geduld geprobeerd om de rits dicht te krijgen, maar hij kwam gewoon niet verder dicht dan de helft. 1 dag voor de begrafenis van mijn opa zat ik dus zonder jurkje. Last minute heb ik vrijdagochtend, voor de begrafenis, nog een jurkje moeten zoeken en een aantal scheve gezichten gekregen dat ik de boel niet op orde had, terwijl ik de boel wel op orde had, maar gewoon een kapot jurkje opgestuurd heb gekregen. Ik moet zeggen dat ik hier best boos en verdrietig over ben geweest, omdat het verdriet van mijn opa al heel groot was en we hier niet op zaten te wachten. Ik ben echt erg teleurgesteld hierin.

Ik heb de jurkjes retour verzonden en vind dat ik minimaal de DHL express kosten terug moet krijgen (9,95). Ook vind ik dat er tegemoetkoming getroffen moet worden doormiddel van een tegoed bon of iets in die richting. Ik vind echt dat er beter gecontroleerd moet worden wat de deur uitgaat voordat het bij iemand voor deur word bezorgd. In dit soort situaties is het gewoon heel belangrijk dat zo'n pakketje goed geleverd word en het kan gewoon niet gebeuren dat er een defect product geleverd word en ik de ochtend voor de begrafenis nog een jurkje moet zoeken hierdoor.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaimmx