Klacht: defect

op 15 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 14 maart j.l. een uittrekbare tuinslang gekocht ad E 29,90. Inmiddels hebben wij deze slang slechts twee keer gebruikt. Tijdens het derde gebruik is de binnenslang gesprongen en is er een enorme lekkage ontstaan. Er is zorgvuldig met de slang omgegaan, dus wij begrijpen niet dat hij zo snel defect kan gaan en willen graag gebruik maken van de garantie.

Wij zijn tevreden als deze klacht naar behoren wordt opgelost.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 14:33 geantwoord

Beste Cees,

Dank voor uw mailbericht.

Wat vervelend om te horen dat het product mankementen (ver)toont.
Dit kan mogelijk het gevolg zijn van transportschade of een fout van de fabriek af.
Om dit te kunnen onderzoeken is het retourneren van het product essentieel.
Zo kunnen wij de klacht in de toekomst minimaliseren.

U kunt het beste een retour-aanvraag doen via onze website.
Dit proces kost slechts enkele minuten van uw tijd.
Voor het doen van een retouraanvraag heeft u nodig:

- Uw bestelnummer
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

De retour-procedure werkt als volgt:

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Stap 1) U doet een retour-aanvraag via www.koopjedeal.nl/klachten
Stap 2) Uw retour-aanvraag wordt binnen één werkdag geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.

Stap 3A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons.
In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 3B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 4) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 5) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 6) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Indien u kiest voor vervanging, ontvangt u bevestiging van de order per mail mits het product voorradig is.
Wanneer u liever creditering wenst voor uw retour-zending, ontvangt u een creditnota van ons ter bevestiging van de creditering.
Let op: creditering is enkel mogelijk wanneer de retour-aanvraag verstuurd is binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Op deze pagina vindt u tevens de artikelen die niet geretourneerd kunnen worden.
Artikelen die u langer dan 14 dagen in uw bezit heeft, kunt u helaas niet retourneren.
Hiervoor geldt alleen garantie op technische mankementen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door aacvandervalk