Klacht: Deels verloren pakket, slechte service

op 29 december 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Via UPS heeft een derde partij in 2014 bij mij een pakket opgehaald, de chauffeur had destijds zelf een label bij een heeft geen documentatie achtergelaten. In de tussentijd heeft zich e.e.a. afgespeeld tussen mij en de derde en dien ik documentatie aan te leveren als bewijs alles verstuurd te hebben. De derde in deze wil mij niet van informatie voorzien en nu probeer ik een pakbon of iets dergelijks te bemachtigen als bewijs alles verstuurd te hebben aan de hand van het gewicht van het pakket. (omdat ik het pakket heb klaargemaakt moet ik kunnen aantonen alles ingepakt te hebben) Helaas wil UPS mij niet helpen in deze wat ik niet kan begrijpen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag informatie over deze verzending willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 25 april 2017 om 10:12 geantwoord

Goedemorgen, Vooralsnog ben ik nog steeds mjin motorjas kwijt a € 450,- hoe word dit dan opgelost? Mvg rick

Alle klachten die gemeld zijn door Rick de Bruijn