Klacht: Deel retour niet afgemeld

op 13 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling bij BOL.com gedaan en twee artikelen in één doos retour gedaan.Ook een email gekregen dat de retour bestelling binnen was gekomen.Nadien heb ik geen correctienota ontvangen en gebeld en werd tegen ons gezegd dat het even duurt voordat het verwerkt gaat worden.Totdat ik een brief van een incasso kreeg voor een niet betaald artikel.Hier werden wij wederom boos want alle twee paar slippers zijn retour gedaan.Bol.Com wilde ons niet te woord staan.Contact op genomen met Incassobureau en de email er bij gedaan dat het retour verwerkt is!!De nota van incasso bureau gaan wij niet betalen!!!Wat kan ik hier nog aan doen want het is vaak een zooitje daar.

Gewenste Oplossing:

Nota moet op 0 gezet worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 september 2018 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Zon69

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met daarin meer informatie.
Het is correct dat wij 1 artikel retour hebben ontvangen, dit artikel is dan ook door jou retourgemeld. De overige twee artikelen zijn niet retour gemeld in je account en niet door ons ontvangen. Je hebt hiervoor tot 3x toe een betaalherinnering ontvangen voordat wij de vordering hebben doorgezet naar het incassobureau. We raden je aan contact op te nemen met het incassobureau.

Heeft op 14 september 2018 om 12:00 geantwoord

DIT klopt NIET er zaten 2 paar verschillende maten in de doos en die beide dozen zaten in 1doos!!!Wij hebben verschillende keren over gebeld en en kregen als antwoord dat wij moesten wachten omdat het altijd even duurt on het te werken!Dan ga ik dan ook toch die nota betalen als het niet klopt??Er is hierover verschillende keren gebeld en bij jullie gaat het niet goed..Die andere paar slippers gaan alsnog van de nota af want die worden niet betaald Dit is ook bij de incasso medegedeeld..dat artikel wordt niet betaald want dat artikel hebben jullie in bezit en niet ik!!

Alle klachten die gemeld zijn door Zon69