Klacht: Deel bestelling nos steeds niet ontvangen

op 08 februari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 25-1 een bestelling gedaan bij de wehkamp, gelijk een dag later zoals beloofd DHL aan de deer, alleen met een deel van de bestelling.

deel van de bestelling bleek uit een ander magazijn te worden verzonden.
de 2 dagen erna via track & trace de vermelding “tijdelijke overmacht ”
en plots op 29-1 de vermelding : 29 jan 2018

11:26
Pakket niet aangekomen op lokaal distributiecentrum, mogelijk door sorteerfout…

sindsdien via DHL geen mogelijkheid tot traceren aangezien ik de verzender niet ben.

heb via mail 2 keer van Wehkamp excuses gehad en de belofte het snel op te lossen.. maar sindsdien totaal geen reactie meer op mail richting klantenservice. heb nu 3/4 keer een mail gestuurd waar geen reactie meer op wordt gegeven.. begint nu een beetje vervelende zaak te worden..! op 25-1 besteld, het is nu 7-2, en dat voor bezorging de volgende dag…

een hoop artikelen waren in de uitverkoop 70%, dus opnieuw bestellen met zulke korting gaat niet meer..

Gewenste Oplossing:

als ik de door mij bestelde goederen eindelijk thuis krijg met een gepaste compensatie voor de ergernis en het negeren van de klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 08 februari 2018 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat je het pakket nog steeds niet bij je geleverd is.

Graag willen we dit samen met je oplossen. Zou je ons je klantgegevens en een korte klachtomschrijving kunnen sturen naar het e-mailadres soacialmedia@wehkmamp.nl? Wij zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedenavond, Bovenstaand e-mailadres is onjuist, het juiste e-mailadres is: socialmedia@wehkamp.nl. Excuus voor deze slordigheid. Zou je in de e-mail die je ons stuurt willen vermelden op welk telefoonnummer je bereikbaar bent en tot wanneer je beschikbaar bent? Graag pak ik dit telefonisch met je op en ik ga er vanuit dat we samen tot een goede oplossing komen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedenavond, Het e-mailadres in ons eerdere bericht is onjuist, excuus daarvoor. Zou je ons een e-mail willen sturen op socialmedia@wehkamp.nl met daarin, ter controle, je telefoonnummer en het uiterlijke tijdstip waarop je bereikbaar bent? Graag pakken we dit telefonisch met je op, om onduidelijkheden te voorkomen. We gaan er vanuit dat we samen tot een passende oplossing zullen kunnen. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Heeft op 11 februari 2018 om 13:56 geantwoord

heb een mail gestuurd, helaas is het antwoord telkens het zelfde:

Beste meneer Van der Plas,

U heeft aangegeven dat u (een deel van) uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Helaas kan er in sommige gevallen een vertraging in de bezorging optreden doordat het pakket bij het verkeerde depot terecht is gekomen.

Wij vertrouwen erop dat het pakket nog aangeboden zal worden komende week.

Heeft u het pakket dan nog niet ontvangen, reageer dan op deze mail en geef daarin aan welke artikelen u niet heeft ontvangen en of wij de bestelling opnieuw voor u kunnen plaatsen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kim

hiermee moet ik het nu ongeveer zo\'n 3wkn al doen.

Klantenservice wehkamp

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedemiddag, Ik zie in je account dat de betreffende afdeling bezig is om uit te zoeken wat er gebeurd is met de vermiste bestelling. Dit onderzoek zullen we moeten afwachten. Ik zie dat we ook geprobeerd hebben de bestelling opnieuw te plaatsen, echter blijkt het grootste deel van de bestelling nu uitverkocht te zijn. Zodra het onderzoek is afgerond kun je je betaalde bedrag terug verwachten op je rekening. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door richardLeiden