Klacht: Deel artikelen niet geleverd

op 23 september 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal artikelen besteld bij Zalando. Dit is in delen verstuurd. Twee pakketjes zijn netjes ontvangen, maar de derde niet. Contact opgenomen dmv mail. Ik kreeg netjes een mailtje terug dat het in behandeling was genomen. Daarna niets weer gehoord. Nogmaals gemaild, hierop hoorde ik niets. Toen gebeld en ze zouden zo spoedig mogelijk antwoord geven. Tot op heden niets gehoord.
Het vervelende is dat ik de artikelen al wel betaald heb.

Gewenste Oplossing:

Als de artikelen geleverd worden of ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.T.E