Klacht: vloer niet geleverd, wel aanbetaald

pdboersen op 10 april 2014 over Deekman woninginrichting in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hebben vloer besteld en wilden deze laten leggen, bij Deekman woninginrichting in Amsterdam-Zuidoost. Deze kon echter toch de vloer niet leveren, werd enkele dagen voordat deze zou worden gelegd, door Deekman aangegeven. Lekker als je alle vervolgwerkzaamheden om die actie heen hebt gepland, en je twee weken later je oude huis uitmoet. Moesten halsoverkop op zoek naar nieuwe vloer en iemand om te leggen. We hadden inmiddels wel een aanbetaling gedaan, die we terugwilden; toen bleef het stil, * reageerde niet op mail, telefoon, bij bezoek aan de winkel werden loze beloften gedaan die uiteraard niet werden nagekomen, anders was deze klacht er nooit gekomen.

Gewenste Oplossing:

ik wil de aanbetaling en de extra kosten die zijn gemaakt terug!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deekman woninginrichting nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door