Klacht: Declaratie afgewezen om vage reden

op 08 juli 2019 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Ik heb een Menzis basis verzekering met aanvullende verzekering. Bij de aanvullende verzekering staat duidelijk dat oa podotherapie vergoed is tot €100.
Na het indienen van steunzool rekening werd deze afgewezen omdat ik dan net een andere basisverzekering had moeten nemen die duurder was maar de aanvullende verzekering werd dan weer goedkoper waardoor ik op hetzelfde uitkwam maar dan was podotherapie wel vergoed. Dit vind ik erg slecht

Mvg Roy Slager

Dat ik excuses krijg en alsnog vergoeding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

1 jaar geleden - Goedemiddag meneer Slager,Jammer om te lezen dat er zoveel verwarring is ontstaan over de vergoeding en uw aanvullende verzekering.In uw gegevens heb ik gezien dat u momenteel de Menzis Extra Aanvullend heeft. Deze aanvullende verzekering vergoed geen podotherapie. Waar heeft u gezien of gelezen dat dit wel het geval is? Zie ook de volgende link voor de vergoeding en de voorwaarden: https:www.menzis.nlvergoedingenppodologie?jaar2019plMenzisbv60239609av60239607tv60239607.Hartelijke groet, Jessica Menzis

Alle klachten die gemeld zijn door Roy Slager